Emelie räddade min dag

Imorse vaknade jag av att både min mobil och hemmets telefon ringde samtidigt. Jag hade försovit mig..
Emelie bor tidningarna ända hem till mig bara för att hon skulle slippa stå där och vänta i kylan på mig. xD

Om jag inte hade bett emelie att följa med mig igår så hade jag legat illa till. Hur ska jag någonsin kunna ta mig upp på morgonen om jag inte vaknar av min väckarklocka ??
Jo kanske lägga mig tidigare, men det är ju inte kul att lägga sig runt 10 tiden när man har lov?
Aja Tack emelie för att du väckte mig!

Emelie kommer om ungefär 2 timmar igen och då ska vi se på ''Inglorious Bastards'' Har bara sett halva filmen och jag kan tänka mig att se om den från början.
Hann inte äta frukost på morgonen så jag ska göra det nu..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0