Forex



Min dag har varit väldigt seg idag. Har bara lyssnat på musik och suttit vid datorn hela dagen nästan.
Imorgon måste jag upp tidigt bara för att min bror aldrig ringde för att avbryta tidningsleveransen som kmr imorgon.. Jag sa åt han att göra det för att jag inte ville göra det istället för han, men nej nu får han skylla sig själv. jag ska tvinga med han.


Idag har jag varit iväg o växlat pengar på forex till thailändska Bath. Nu är det bara 5 dagar kvar innan jag åker Yay. : )
Imorgon är det Julafton och då ska vi till farmor för att fira tillsammans. 

Aja men nu måste jag hjälpa mamma slå in lite presenter och slänga skräpet som har börjat lukta illa eftersom jag har glömt att kasta det.

God jul ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0