Bonsoir

Nu känner jag för att ladda upp ett nytt inlägg på min blogg eftersom jag inte har gjort det på.. Nio dagar?

På morgonen idag spelade jag handbollsmatch mot Torslanda och vi vann fasten vi spelade ganska så dåligt.
Efter matchen kollade jag på vårat andra lag som spelade emot Aranäs, den matchen vann vi också. Så det blev två vinster idag. Jag som är så glömsk.. hehe glömde självklart min matchtröja och kom på det när det var försent i omklädningsrummet..
Nu hädanefter ska jag alltid ha min matchtröja i väskan den får aldrig tas ut (om den inte ska tvättas då.)

Idag har jag också varit iväg med mamma och kollat på olika reseväskor till våran utlandsresa. Vi åker till Thailand den 28:e dec. Det ser jag verkligen fram emot att få steka i solen och slippa kalla Sverige. (;

Igår och i förrgår hade jag riktigt kul med min nästa vän Emelie. Vi kollade på en film som heter ''the others'' som Nicole Kidman är med i. vi har dessutom dansat. hehe jag har ju så bra taktkänsla..  
I torsdag var jag på Borås badet med klassen. Det badet är så himla tråkigt, jag har varit där tusen ggr. Men hellre borås badet än att åka skridskor faktiskt. 

Just nu lyssnar jag på musik och äter godis som blev över från igår naam.
Måste hjälpa mamma med att vika mina kläder och kasta de smutsiga i tvättkorgen som jag har lagt överallt på golvet. *gäsp*


Hoppas alla får en mysig fjärde advent! Bonne nuit (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0