Nytt Kylskåp

Imorse vaknade jag upp av att jag hörde några som hade kommit för att ge oss en ny kyl. Våran förra kyl hade bara slutat fungera. :S

Idag har jag hjälpt mamma med att städa o dammsuga i hela hemmet för en gångskull, jag gör det väldigt sällan.
Jag har också hjälpt henne med att tvätta kläder.

Tidigare idag gjorde jag en lista för vad jag ska packa inför nästa vecka då jag åker.. Måste börja packa idag.
Äntligen har man lite ny musik på ipoden också =) Började bli tröttsamt att lyssna på samma musik hela tiden.

Idag ska vi spela match emot Hallandslaget, det ser jag fram emot! jag ska inte glömma min matchtröja idag!! Jag har lika dåligt minne som Doris i ''hitta Nemo'' Hehe.

Nu måste jag slänga skräpet och göra mig iordning. (:

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0