Tristaste dagen ever..


Har precis druckit Varm chocklad och kollat på ''Disaster Date''. O nu lyssnar jag på musik och läser på lite inför SO provet jag ska ha nästa vecka.
Idag har jag bara kollat på tv, ätit, spelat Diablo 2 och letat överallt efter mina sims spel men hittade dem inte
i alla fall. Jag har kanske lånat ut spelen o glömt bort det?
 
Igår innan nätet dog av någon konstig anledning så märkte jag att jag hade fått ett mail där det stod att det fortfarande fanns platser kvar för mig på kickboxningen! Så jag ska dit på fredag. Pappa har också anmält mig till thaiboxning!

Nu ska jag lägga mig..   
                          
 

Nattii~

Kommentarer
Postat av: Emmelist

långa ögonfransar eller

2010-02-17 @ 23:33:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Samma här. Tror det börjar första mars, fast är inte säker :)

2010-02-17 @ 23:38:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0