Gymnasium besök


Idag ska jag på ett gymnasium besök! Jag hoppas verkligen att det gymnasiet är bra eftersom jag valt den i första hand. =D
Jag har valt samhällsvetenskap/Handboll som program och inriktning. Jag vill satsa på en karriär inom handboll!

I helgen ska jag spela match med damjuniorerna! Det ser jag fram emot.

 

Ville också bara säga GRATTIS till min bästis Emelie som fyllde 15 år igår !

 
Det är så synd att jag missade hennes födelsedagsfirande som hon hade igår pga av att jag hade handbollsträning. Men vi ska fira hennes födelsedag på söndag också!

Jag ska göra varm choklad och sedan nörda på facebook lite innan jag drar :)) Cya

Kommentarer
Postat av: Eda

Heii¨Charlotte, jag besökte NTI Gymnasiet, en sjukt skön skola!! Kraam<3

2010-02-05 @ 18:59:56
URL: http://edisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0