Farsan


Förra veckan när jag skulle på bio med min kompis så kom självklart aldrig spårvagnarna. Vi stod på två olika hållplatser och väntade i över en halvtimma. Vi fick springa bort till torget för att ta bussen istället men insåg att vi inte skulle hinna till bion iaf. I sista sekund ringde kompisens mamma och sa att hon kunde köra oss. Thank you god!

Först var det tänkt att vi skulle se ''Alice i underlandet''. MEN alla bra platser var upptagna och vi bestämde oss för att se ''Farsan'' istället. Blev lite besviken men jag får väl se den någon annan gång :)



Jag har sett bättre biofilmer men den var helt okej, ganska rolig faktiskt! : )



Idag ska jag iväg för att handla lite med mammsen. Måste dessutom hitta en bra present till min kompis som fyller år snart!
Ska sova över hos henne med några vänner på fredag! Jag har absolut inte en aning om vad jag ska köpa till henne.. Jag är kass på att köpa presenter!
Any ideas?

På söndag eller måndag kommer en kompis från Norge hem till mig. MIN BÄSTA DENISE <3

Nu måste jag dra.. Ska ha idrottslektion snart.

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Eda

haha, ta det inte så seröst :P

2010-03-25 @ 21:43:18
URL: http://edisens.blogg.se/
Postat av: stefanie

sv. HAHA x) ingen aning vad påskkärring på engelska är, jag tror det inte finns ngt sånt i England eller USA :P Jag sökte på google.se/translate och då kom det fram: Easter bitch, hahahhaha :D det lät lite bättre än easter kärring iaf :P

2010-04-08 @ 23:59:39
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0